2016-04-20

Kontakt

Du når oss endast via e-post: batteridoktorn.se@gmail.com

Vi försöker dock svara blixtsnabbt, till 90% av fallen inom 90 sekunder (dagtid).

Våran verkstad ligger på Värtavägen 2 vid Karlaplan i Stockholm!

OBS! Vi har inga öppettider* utan tar bara emot, via epost, förbokade besök!

Vi behöver också veta följande innan vi kan ta emot ditt batteri:

  • 1. Vad används batteriet till? (Elcykel, gräsklippare? skruvdragare? robotdammsugare? Laptop?)

  • 2. Vad är det för märke/modell på produkten?

  • 3. Var och när är den inköpt och finns det garanti kvar?

  • 4. Var är det som är fel (startar ej? Dålig kapacitet? Går ej att ladda? etc)?

  • 5. Har batteriet förvarats utomhus en längre tid, stått oladdad länge, tappats eller dränkts i vatten?
  • 6. Kan du komma in med batteri och laddare till oss i stockholm eller behöver det skickas?

  • 7. Behövs det en nyckel för att batteriet ska starta (då behöver vi den också)?

  • 8. Är det brådskande så kan vi i vissa fall erbjuda express tillägg annars tar det normalt 1-2 veckor.

  • 9. Hur hörde du talas om oss?

Telefon:
All kontakt sker via epost då vi på så sätt har all information nedskrivet. Vi har INGEN SMS/telefonsupport. Istället svarar vi oftast blixtsnabbt på epost.
Vi finns i lokalen ca 11-15 på vardagar men det är viktigt att du meddelar, via epost, innan du kommer och vad det gäller.

*På lördagar prövar vi att ha öppet 12-15 och då behöver du inte boka tid.