Vanliga frågor

  • Ditt batteri är snart klart, vad betyder det?

Operationen har gått bra och det ska laddas upp och testat vilket tar 1-3 dagar. Under tiden sköter vi betalningen så du kan hämta ditt batteri så snart det blir utskrivet.

  • Har skickat in ett batteri och ser att det är uthämtat men har inte fått återkoppling

Vi har då mycket att göra och det dröjer ibland några dagar innan vi har möjlighet att packa upp ditt batteri och återkoppla. Håll ut!

  • Jag har epostat er och frågat när mitt batteri är klart men får inget svar.

Den frågan kan vi besvara först NÄR det är klart och har innan operationen har vi ingen möjlighet att tidsbestämma detta.

  • Har vi semesterstängt?

Nej. Jag jobbar även under jul och sommarledigheten och ignorerar de flesta “röda dagarna” utom ibland under just själva jul och midsommar helgen. Jag tar istället det lugnar på vinterhalvåret med kortare arbetsdagar då efterfrågan är mindre.

  • Varför är det bara öppet 11.30-14?

Det är de tider jag kan ta emot batterier. Större delen av dagen behöver jag ägna åt reparationer och dylikt och kan därför inte ta emot hela dagarna! Jobbar under högsäsong 7 dagar i veckan ofta ca 8-16 för att alla ska få sina batterier klara så snart som möjligt! Skulle ja ta emot kunder under hela detta tidspann skulle jag få mycket mindre gjort och du skulle får vänta 2-10 dagar extra på ditt batteri!